Verzending & Bezorging

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling.

Status van je bezorging

Alle producten worden verstuurd via DHL en worden elke werkdag opgehaald. De pakketdienst van DHL garandeert dat u uw bestelling voor 95% de volgende dag kunt verwachten. Zodra uw pakket door DHL is opgenomen in haar bestand, ontvangt u via uw e-mail in de avond een Track & Trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen.

Als u niet thuis bent komen ze een tweede keer langs. Bent u de tweede keer ook niet thuis, dan krijgt u een brief in de brievenbus zodat u uw bestelling bij een DHL service punt kunt ophalen.


Geen Track & Trace code ontvangen

Mocht u geen Track & Trace code ontvangen zou het mogelijk kunnen zijn dat uw bestelde product vanuit een van onze groothandels direct verstuurd wordt voor een snellere service. Telefonisch of via e-mail heeft u dan de mogelijkheid om de Track & Trace code eventueel bij ons op te vragen.

Ook bestaat de mogelijkheid dat de e-mail met uw Track & Trace code in uw 'spambox' terecht is gekomen. Checkt u voor de zekerheid ook eerst deze mailbox. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode.

Let u erop dat u het juiste e-mail adres tijdens uw bestelling invult. Dit voorkomt een hoop ongemak.


Pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

Check de Track & Trace code van het pakket

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze op het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.


Check het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?


Mijn product is beschadigd geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neemt u dan direct contact met ons op zowel telefonisch als via e-mail (met als bijlage, foto's) dan doen wij uiteraard ons uiterste best het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen.