Veel gestelde vragen

Kan ik ook een product afhalen?

Fun-Sportz.nl heeft een uitgebreide winkel en is onderdeel van Belkum Bikes te Aarle-Rixtel waar je de producten kunt bekijken en eventueel kopen. Zie contact voor openingstijden en adres.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van een BMX fiets wordt 10 euro in rekening gebracht, het verzenden van andere producten kost 5 euro. Wanneer iets gratis verstuurd wordt, zal dit duidelijk aangegeven staan.


Op welke manieren kan ik betalen?

In de winkel kun je betalen met pin of contant. In de webwinkel kun je betalen met Ideal, creditcard of Mister Cash.


Versturen jullie ook naar het buitenland?

Het is mogelijk om een product naar België te versturen.


Wanneer kan ik mijn product verwachten?

Wij leveren vrijwel alles uit voorraad en wordt direct verstuurd. Als je een product besteld, houden wij je op de hoogte wanneer je de bestelling kunt verwachten. Eind van de dag krijg je een e-mail waarmee je de zending kunt volgen.

Alle producten worden verstuurd via DHL en worden elke werkdag opgehaald. De pakketdienst van DHL garandeert dat je je bestelling voor 95% de volgende dag kunt verwachten. Als je niet thuis bent komen ze een tweede keer langs. Ben je de tweede keer ook niet thuis, dan krijg je een briefje in de bus zodat je je bestelling bij een DHL service-punt kan ophalen.


Wordt een fiets of step gemonteerd geleverd?

In onze winkel is het mogelijk om een fiets gemonteerd te kopen (montagekosten zijn 15 euro). Een step monteren wij gratis in onze winkel.

Bij opsturen is het niet mogelijk om een fiets en steppen 100% te monteren. Fietsen zijn voor 90% gemonteerd en steppen zijn voor 99% gemonteerd. De belangrijke onderdelen zijn allemaal al gemonteerd en meestal zijn het nog enkele delen die je zelf moet monteren. Voor een uitgebreide instructievideo kun je ook terecht op ons YouTube kanaal. Mocht je dan nog vragen hebben staan we je eventueel telefonisch te woord om het je uit te leggen en begeleiden.

Heel belangrijk is dat je alle schroeven (trappers, crankstel, wielen, stuur, enz) zeer goed aandraait en dit na ongeveer 3 maanden herhaalt. Als je dit niet doet bestaat de kans dat bepaalde onderdelen los gaan lopen.


Wat moet ik doen als mijn product in aanmerking komt voor garantie?

Als je een probleem hebt met je product en je verwacht dat het in aanmerking komt voor garantie, neem dan zeker eerst contact met ons op. Dan kunnen wij bevestigen of dat zo is. Als dit niet het geval is, proberen we je uiteraard te helpen. Gaat het wel om garantie, dan kun je ervoor kiezen om het product zelf of door ons te laten maken. Als je het zelf wilt en kunt doen, dan leggen wij uit wat de beste aanpak is en zullen we de onderdelen naar je toe sturen. Wanneer je voorkeur is dat wij het product maken, dan zorg ervoor dat het product, of het onderdeel, in ons bezit komt. Het product door een derde partij laten maken en de rekening naar ons opsturen is geen optie. Wij hebben namelijk zelf alle expertise in huis om vrijwel elk probleem zelf op te lossen.


Repareren jullie ook producten buiten garantie?

Ook buiten garantie repareren wij uiteraard. En niet alleen producten die bij ons aangeschaft zijn, maar ook elders aangeschafte producten (in ons vakgbied ;) worden door ons gerepareerd. Wel vragen we je om je product zo zuiver mogelijk af te geven in onze werkplaats. Bij bijv. fietsen waarbij wij om het zand heen moeten werken, kunnen extra kosten worden berekend. Dus even een doekje erover is fijn.